Kära kropp, vill du vara vänlig o sammarbeta?

Som den tjej man är så har man ju den där förbannelsen som dom flesta känner till. Just nu ligger jag raklång i soffan med en kudde i svanken, en filt uppdragen till öronen och kramar en kudde. Varierar denna ställning med att krypa ihop som ett spädbarn med ett kramptag runt min kramkudde. Sånna här dagar hatar jag att vara tjej. Ont i ryggen, ont i magen och illamående. Usch. Brukar dock inte må såhär pass dåligt.
 
Det är tur att man sånnahär dagar har en Felix som gör alla sysslor medan man själv ligger och klagar, OCH frågar ifall man behöver något. Han är bra han! Ska nog få honom att gå och hämta en glass ur frysen sen åt mig :) heheh
Saknar mitt långa hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback