Godmorgon onsdag!

Aah, känner ni det inte i luften? Hur bra den här dagen kommer bli! 
 
Det är sol, åh älskade sol, jag har saknat dig. Snart ska jag ut på en lång pw och suga in alla värmande strålar. Underbart. På dagens schema står även att rida Exet, och hälsa på Doby. Myyys. Och sen ikväll åker jag in till staden för att käka middag med en fin vän, som inte ville käka middag själv ikväll. Klart man ställer upp ;)
 
Det bästa av allt på hela dagen kommer ändå vara den oslagbara känslan av att vakna upp av sig själv, pigg, och mötas av en blå himmel utanför fönstret. Det gillar jag!
 
Hoppas att fler än jag också vaknade på helt rätt sida idag :) Kyss på er! 
Sorry för överdrivet glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback