För ett år sen

Kommer ni ihåg när jag, för exakt ett år sen, provred en stor hannoveranar-kille här i haninge? Som jag ev skulle ta på halvfoder om allt funkade bra. Jag gillade ju hästen jättemycket, han var otroligt go och välriden. Riktigt rolig häst, och det hade varit kul att ha honom på foder verkligen. Tyvärr pga olika andleningar blev det inte av (håller dom för mig själv) och valacken blev aldrig min foderhäst. 
I vintras var han till salu, och man kan inte låta bli att tänka.. hur hade mitt liv sett ut idag ifall jag hade tagit honom på foder, om allt hade funkat? Hade jag varit häst ägare nu, eller hade jag fortsatt ha honom på foder? Kanske hade vi inte funkat alls ihop eller kanske vi hade varit ute och tävlat massor nu? Man kan ju inte låta bli att undra! 
 
Undrar vart han hamnade sen.. hoppas han gör någon glad hästmänniska riktigt lycklig! Kanske ändå inte var menat att jag skulle ha honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback