Brummar iväg

Ska snart ner och sätta baken på moppen och köra iväg till stallet. Två hästar ska ridas, Exet och Hedda. Ett dressyrpass på X och sen ska nog Hedds börja travas lite den här veckan (om jag minns rätt!) Spännande :) Ska försöka skynda mig dit för längtar ut till fina fina Exet! 
 
Sen så blir det även att åka och gymma med Felix, ska bli sjukt kul då jag inte gymmat på en månad minst. Med min järnbrist och det där så orkade jag helt enkelt inte. Men nu, nu är jag tillbaka på banan. Länge sen jag kände mig såhär pigg och fräsch. Igår tex, innan jag började med järntabletterna hade jag aldrig orkad en hel eftermiddag i stan utan att känna min halvdöd. Tror verkligen det syns på mig hur mycket bättre jag mår nu!
 
Underbart att klara av att vakna på morgonen, och inte behöva 5 timmar innan man ens känner sig lite vaken. Nu har jag massa överskottsenergi också. Åker och gör av mig med den nu! Puss sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback