sthlmscup mot Nacka, bortamatch

Det här är hästen jag red på Nacka, på sthlmscupen igår. Mitt intryck av henne när vi kollade medans dom andra red fram var att hon såg väldigt tråkig ut. Alltså.. VÄLDIGT tråkig ut. Var ju helt ärligt inte särskillt taggad på henne först, men efter ett tag på ryggen så kändes hon trevlig. 
 
Man ska ju inte döma en häst innan man själv ridit den helt enkelt :) 
 
Men hon var riktigt trevlig, och tillsammans tog vi ju somsagt silvermedaljen tillsammans på 63,79%. Låg på 6or och 7or genom hela programmet, förutom en 3a där hon la av i galoppen. Min kropp la av efter halva programmet, helt utmattad, så orkade helt enkelt inte hålla igång heller.
 
Tror nog poängen hade legat lite högre om jag varit frisk, för vart många missar sista halvan av programmet, enligt mig. Men jag är riktigt nöjd ändå :) Känns bra att än så länge ha plockat 2 medaljer den här omgången!
 
Får se ifall Sarah fotade själva programmet, mamma fotade endast framridning + filmade programet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback