Snabb uppdate

Tidsoptimisten fick stressa!

Fixade till Exet och Hero, och tog sen H upp till ridhuset. Dom höll på att såga ner träd i skogen bredvid ridhuset, och plogade samtidigt = spänd häst.

Så fokusen idag var bara att få honom att slappna av och fokusera på mig. Så höll honom sysselsatt, volter avsaktningar osv. Bytte varv ofta och var liksom överallt i ridhuset. Så jäkla skönt när det är tomt :)

Men han blev väldigt fin sen, hade skönt tryck bakifrån liksom, pigg men lydig. Efter skrittpausen fick jag dock ont i magen, så som jag får ibland, så valde att inte rida så mkt längre. Travade och skrittade av, vart ändå 45min :)

Sen fick jag stressa hem, efter lite god mes fisExet<3.. eftersom det är kryssning ikväll :) sitter på bussen till Vic just nu, astaggad!


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna- Livet som ryttare i storstan

Hahahha, så jävla ful Hero så han blir söt

Svar: Charmig är nog rätt ord :)
Marie Krüger

2013-01-17 @ 22:52:21
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback