Och huvudvärken blev värre

Tog alvedon innan jag åkte till stallet, så man tyckte ju det borde ha varit bättre när jag väl var där, visst? Fast ne.. kom till stallet och grimman var borta. Yey kul. På tavlan stod det bara "Exet behöver ny grimma och grimskaft" Mycket info där visst? Men ahja, skrev och frågade och svaret jag fick var "borta..."
 
Hur kan en grimma, vars hästens namn står på hela, bara försvinna någon gång mellan utsläppet och insläppet? Låter ju helt ologiskt. Skulle nån ens vara dum och sno en grimma som det endast finns en av? 
 
Tur nog hade Lotta en uppe på loftet..
 
Ah gick iaf ut i hagen och letade efter den (askul ifall den skulle ligga där och ngn av dom fastnar i den).. hittade inte grimman, dock hittade jag massa blod. Hej paniken på det. Fick veta sen att dom hittat ett dött rådjur där häromdagen, mmmh mums! 
 
Men är allmänt irriterad och skit nu, ska iväg och sova hos F, så han får muntra upp mig. Exet muntrade visserligen upp mig väldigt mycket han också, fina bästa vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback