Och fryser gör man ju.

Åkte nästan direkt till stallet efter Fell.. Till fina goshästen! Kylan var ju inte nådig alltså, inte ok.

Men snart kanske man åker till varmare breddgrader.. Om saker går som man vill! Hehe

Exet var iaf duktig idag, vet inte hur mkt han har gått när jag inte haft hnm pga sjukdom och att jag varit borta. Så jag skrittade bara + väldigt lite trav. Han var ju så sjukt pigg! ^^

Har Exet hela helgen, ultragos på det! Hoppas bara kylan kan hålla sig borta, behöver inte förlora tår, fingrar och näsa pga förfrysning :)

Är just nu på g till jobbet, som vanligt otaggad, men har ändå alltid väldigt kul när jag väl är där :P
Ha en go fredag alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback