Mot kiropraktorn!

Ringde min älskade kiropraktor igår för att boka tid, och fick en redan idag. Därmed blir det inget gym och ingen ridning för min del! 
 
Ska bli så jädra skönt att komma dit och få knaka loss allting. Slippa ha ont i knät, höften, ryggen, axlarna, nacken, osv osv. Just nu har det mest varit höften som gjort ont, för en månad sen kunde jag dock inte gå i trappor pga att jag hade ont i knät. Jag har typ vant mig med ryggen, så jag känner det inte så mycket längre. Har man alltid lite ont så är det liksom normalt sen :P
 
Jag vet inte riktigt om jag kan göra något för att bli av med/minska det här. Min rygg är ju verkligen sen! Men stretcha och bygga muskler ska jag iaf börja med, ordentligt, så får vi se. Vore skönt att slippa svårigheterna att hoppa av hästen efter ett enkelt dressyrpass! 
 

Såhär sne är min höft just nu, det här är när jag tänker rakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback