Manligt sällskap i stallet

Felix följde rätt frivilligt med till stallet idag, inte ofta sånt händer..  Skönt med bärhjälp och så ^^ Dessutom blev han typ bästis med Exet direkt! HAha asså dom var ju jädrigt söta när dom stod och gosade i stallgången! Exet var sjukt glad och gosig idag, verkligen extremt! När jag kom skulle han stå och gosa och bli kliad. Sånt gillar jag, när han är så :)
Så medans jag stod och mockade så mutade F hnm med horse lyx-godiset. Tror ni Exet var nöjd eller? :P
 
Red inte alls länge idag, det var ju sjukligt kallt! Han gick riktigt bra ändå tkr jag, även om han totalt tappade fokusen när vi red förbi läktaren. Vad händer liksom? Tror Exet började tycka om F mer än mig xP Söt! 
 
Hehe slängde sen upp F på Exets rygg, så han fick lära sig göra halt och svänga, naturbegåvning! ^^ Hahaha alltså dog lite när han skulle testa trava. Vilken syn. Dog lite! :D
 
Dör så söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback