Kraftlös.

Mår mycket bättre, men kan typ fortfarande inte äta.. vet inte riktigt varför. Kanske dels för att det gör lite ont i halsen och äta, men troligen för att jag helt tappat suget nu när jag gått några dagar utan mat. 
 
Har inte varit i stallet på 3 dagar *ångest*.. är det normalt att få abstinens efter så kort tid? :P 
Saknar Exets gospussar, Zetramys och vill tom sitta på en galen Frasse. Just nu skulle jag ge allt för att ens orka sitta och såsa runt på en uttråkad Exet. Kan man ha överskottsenergi trots att man harr NOLL energi alls? 
 
Jag menar.. förut imorse orkade jag knappt hålla upp tvdosan, det var tungt att duscha och att öppna en vattenflaska var fasiken svårt! Men ändå vill jag springa runt och vara pigg o glad o hoppa i sängen :P är jag störd eller?
 
Men jag är på bättringsvägen! Hoppas jag blir frisk snaaaaart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback