Jag lever! + strömavbrott

Här har det varit dött.. och det beror på att jag varit död. Nästan iaf. Jag trodde ett tag att jag skulle dö!
 
Efter jobbet i lördags (nattklubben) så sov jag inte hemma, och i söndags åkte jag hem till Vic för att fika med henne och Milen! Var lite mysigt, tre slitna brudar liksom. Fast det var inte så smart att dra dit egentligen, för blev totalsjuk helt plötsligt! Hade feber och så när jag vaknade, men hos Vic så började jag frysa och mådde sjukt dåligt.
När jag kom hem la jag mig i soffan och rörde mig seriöst inte därifrån någonting förrän 8 imorse. 15 timmar dvs.
 
Mår mkt bättre nu, har käka b&j, slappat i soffan och ba försökt vila! Avbokat ridningen + frasse-pass. Astråkigt, men mår man såhär så gör man liksom :/
 
Och nu är det strömavbrott! Tur att man har laptop + internet från mobilen :)

Kommentarer
Postat av: sofiejonasson

hahaha, det är lite dött här!

Svar: hahahaha xD dör.
Marie Krüger

2013-01-07 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback