Imorgon väntar träningsvärk

Efter taco-middag i stan igår, och massa popcorn på bion, så känns denna dagen välbehövlig.. har nämligen fullt upp och det blir ständig aktivering för min del. 
 
Ska snart laga ordentligt med mat, packa väskan och sen vid 11 ska jag röra mig mot gymmet :) Lär inte köra så hårt där idag, eftersom jag ska rida 3 hästar idag också.. Först skjutsar mamma mig till Exet runt 12, kl 4 ska jag vara på blåkulla o rida Frasse sen så är det dressyrlektion, troligtvis på Zetra dåra :) Underbart. 
 
Jag TROR att jag har planerat tillräckligt bra för att få ihop allt det här ^^ Det fina med att vara arbetslös - man har så mycket tid! 
 
Godmorgon allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback