Det där med barn..

Alltså.. nu ska jag breaka en sanning om mig för er. Jag är typ rädd för barn. Iaf när dom stirrar på en sådär creapy (har man sett för många skräckfilmer?) eller är så små att dom kan gå sönder bara man petar på dom. Och så skriker dom, eller bråkar, eller kanske spyr på en. Vissa ungar i stallet går bra, ibland är dom söta.. men annars...
 
Grejen är då nu såhär.. imorgon ska jag fota två barn, fotojobb alltså, 11mån och 5år. Och jag vet knappt alls hur jag ska göra! Kaos det här. Hur små är man egentligen i dom åldrarna?
Det gick bra när jag fotade Edwin, för han sov bara och poserade väldigt fint i sömnen! Men tänk om dom här ungarna inte ens vill le lite? Stackars mamman som anlitat mig! xD
 
Haha ne men fan. Jag är ju bäst. Det här klarar jag!!... typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback