1 januari 2013

Nytt år.. känns helt skumt! Dag 1 började inte så bra, men jag satsar på återstående 364 dagarna! Sitter hemma och mår inte så bra, det är lite (mycket) kaos just nu, och så har jag ont i magen + förkylningen känns värre igen. 
 
Igår.. vad ska jag säga? Stundtals var det jäkligt trevligt. Stundtals hade jag hellre suttit hemma. Så jag vet inte hur jag ska sammanfatta mitt nyårsfirande utöver att min skalle har kraschat. Var mest arg och irriterad när jag åkte hem.. Det var INTE så jag ville börja året! 
 
Har förövrigt inget nyårslöfte heller, funderade hårt o kraftigt på det innan 12 slaget och kom bara fram till att löften bryts alltid. Bestämmer jag mig för något ska jag bara se till att få det att hända. Utan löften eller krav. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback