lördagskväll and I'm alone.

Packar, tvättar, viker kläder

Så ser min lördagskväll ut i princip, händer liksom inte mycket alls. Sitter mest o väntar på Felix som ska komma hit inatt, från ngn fest eller nått..! Första gången jag sover hemma på två veckor!! Haha. Tror jag saknat min egna säng lite i smyg, den har ingen Katlagrotta i mitten (internt.. ingen fattar) och den e så mjuk o skön! 
 
Har lite ångest över det här med att packa, vad behöver man? Vad ska jag ha med mig egentligen? En hel vecka liksom, är det mycket eller lite kläder man använder under tiden? :P det är svåååårt! Men kommer bli så jädra fint att fly till Gotland och till min kära fina underbara Sofie :D Längtat som en sate! Och vi kommer ha fullt upp troligen, mycket hästar är standard :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback