Jobb, gym, jobb, årsmöte osv

Har suttit hela morgonen o redigerat bilderna från igår, är nu äntligen klar och snart ska jag dra till gymmet innan jag ska jobba på ridskolan. Ska hjälpa till på handikappridningen där, får hoppas det går bra :)
 
Har fortfarande träningsvärk som satan sen i onsdags, men det är najs! Kände verkligen i magen igår när jag red, det tog emot lite, men jag kämpade på iaf :P Red tanten Mistel, inför sthlms-cupen på söndag, och jag är så sjuuukt taggad! 
Mot slutet av lektionen började jag verkligen RIDA och inte fega pga att hon är gammal, grym känsla. Ska rida så som jag brukar göra, nu på söndag. Ska tänka på den där 70% ritten vi gjorde i höstas, och gå in på banan o kötta! Gött.
 
Nu blire o ruscha iväg mot gymmet, om jag ska hinna innan jobbet på ridskolan sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback