En helt annan häst!

Shit vilken skillnad det var att rida Frasse med babypelhamet! Det fick att verkligen mjukna i handen och rida med benen utan att han sköt iväg direkt!
Det var riktigt trevligt att rida honom idag :)
Så jobbade skänkelvikningar och flyttade ut rumpan på volter, mjuknade lite osv :))

Vänstergaloppen kändes aasbra! Gjorde lite fattningar där och försökte få honom på rumpan ist för att springa, och det gick bra! Sen kom högergaloppen... KAOS! Då va han sig själv igen! Sjukt störande..

Men överlag så är jag nöjd, jag va inte dyngsvettig efter passet, kunde njuta lite ibland lxm :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför rider du egentligen honom? :)

Svar: För att hon som jobbar på ridskolan och har fått "ansvaret" att rida honom inte hinner varje dag, så nu när jag inte har ngt jobb så rycker jag in ibland och hjälper till :P Han är lite för speciell för att gå lektion ^^
Marie Krüger

2013-02-07 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback