Dags att sätta igång!

Bra start på dagen när den bästa fixar frukost på sängen<3 sen sega lite hemma innan jag nu ska iväg till handen för att fixa stuff för att sen dra till gymmet och kötta lite innan dressyrlektionen ikväll! Astaggad! 
 
Tidigare år har jag varit anti alla<3dag rätt extremt, även om jag inte varit ensam.. Men känner verkligen att jag vill fira denna överskattade dag. Jag vill vara lite extra gullisnutti och pussigullgull faktiskt. Eller nej, inte så extremt kanske xD haha. Men göra någonting fint! (obs, behöver hjälp med hur man gör ngt fint!!!?) 
 
Så kärlek till er, och till alla! Jag hoppas ni får en fin dag, ensam eller ej :) Kram o kyss
Snuttiskruttgulle med världens tussigaste pojkfrisyr<3 (spär på med gullandet ordentligt här!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback