Välkommen-hem ångesten

Typ precis så kändes det igår, grät några gånger igår tom, inget flöt på. Plånboken klirrar tommare än tänkt, det man litat på att en person skulle göra var totalt ogjort. Tatzy har inte blivit riden sen i onsdags, när jag äntligen börjat kunna rida och på det så har jag en hovslagarräkningen att betala som är 300kr dyrare än sagt, och som ett extra har Tatzy tappat en av dom skorna, redan, en vecka senare.Tjuhu.
 
Ett plus iaf är att jag idag bara har två boxar att mocka på jobbet, istället för fyra.. och endast en höpåse att göra. Så det är skönt. Hade det varit mycket här, och stressigt så hade jag nog kurat ihop i fosterställning med panikstressångest och rödsprängda tåriga ögon. 
 
Det är kul att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback