Throwback Thursday v.52

Februari 2012
Modell: Marie-Louise Palmqvist
Häst: Me-Rakel
 
Det här känns som evigheter sedan! Fotade min kompis med hennes dåvarande häst som hon var delägare. En söt liten ponny, bebistjej, med lite humör. Minns hur extremt nöjd jag var med bilderna då! Inte lika mycket nu kanske, men dom är ändå bra tycker jag! Älskar hur den gråa ladan i bakgrunden på första bilderna går ihop så bra med både hästen och Milen, snyggt!
Milen är en härlig och possetiv person som jag har plåtat mer än bara den här gången, alltid glada bilder på minneskortet när man går hem från ett fotojobb med henne. Så ska det vara - roligt!

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

så fina bilder!

Svar: Tackar! :))
Marie Krüger

2013-12-26 @ 22:07:32
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Sanna o Chiccan

Jättefina bilder, himla synd att pållens öron är lite avklippta dock :(

Svar: Tack! :)
Fast nä, det tycker inte jag.. In my opinion är det lite trångsynt att man "måste" ha med öronen på hästen :) Allt handlar om proportionerna på bilden, och skulle jag göra beskärningen större så öronen får plats så skulle det se skevt ut istället!
Det är lite innanför boxen att inte våga beskära bort tex öron, eller ryttaren som rider, eller pannan på en person man fotar.. Bara man beskär snyggt på rätt ställen :)
Marie Krüger

2013-12-28 @ 18:08:17
Postat av: Tove Höstner

Nej men gud vad mörk hon var! Sjukt fina bilder på bästa hästen och bästa inridaren;) /Merakels nya ägare:)

Svar: Åh, hur ser hon ut idag? :) har fotat henne fler gånger, fin tjej är hon :)
Marie Krüger

2014-01-25 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback