Throwback Thursday v.51

 
September 2011
Modell: Anna Rosberg
 
Dom här bilderna var till ett skolprojekt, som jag gjorde tillsammans med en klasskamrat. Det va verkligen sjukt kul att fota Anna, en person som verkligen lyssnade på vad jag ville samtidigt som hon tog egna iniativ. Vågade använda händerna och gjorde det på ett så graciöst sätt. Annars när jag fotar någon så måste jag liksom placera ut händer, och det blir automatiskt stelt.. Sen att Anna är så otroligt snygg gjorde ju bara hela grejen roligare. Det här är några bilder, finns så många bra så var verkligen svårt att välja!
 
Vi fotade även sånnahär bilder, inte lika roliga men även dom vart jag nöjd med. Ni förstår nog att hon ska föreställa en bokmal!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback