Samma varje dag

Går upp kvart i 8, varje dag, klär på mig o käkar frukost. Youghurt eller havregrynsgröt. Och går till bussen kvart över 8.

Jobbar sen 9-12, samma rutiner i stallet varje dag. Direkt till Tatzy efter det, dvs mer buss att åka! 

Fixa Tatzy, mocka och promenera henne. Dock värdelöst just nu då hon knappt kan gå, har så ont av att inte ha ngn sko längre på ena fram. Så kan inte promenera henne, läskigt att promenera i ridhuset när det rider folk där.. o hovslagaren kommer om 5 dagar. Segt!

Sen till bussen igen för att åka till ridskolan, jobba där 3 h för att sen komma hem vid halv 8. 

Mitt liv är väldigt spänningslöst just nu, troligtvis mest pga att jag inte kommer rida Tatz på hela veckan.. så jag är i stall hela dagarna, i miljön jag trivs.. Men jag gör inget roligt, bara dom tråkiga delarna. Vill rida!! Saknar tiden så jag red typ 8ggr/vecka! ;(

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Oj, låter verkligen som ett fullspäckad schema, duktig du är! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Verkligen, stressigt när man inte har körkort dock! :P
Detsamma!
Marie Krüger

2013-12-03 @ 12:01:44
URL: http://twoplusone.se
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin bild :D

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2013-12-03 @ 15:27:35
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback