Londonbilderna / fredagen, del 3

Sista bilderna från fredagen nu, bara bilderna från lördagen och hemfärden jag har kvar. Hoppas ni inte tröttnat på bildbomberna?! Men jag bara älskar att visa upp sånt här, när man varit någonstans. Speciellt nu, första gången jag var utomlands. Dessutom att jag var där med min kärlek. Har jag sagt att jag älskar den där människan helt sjukt? heh, jo men det gör jag iaf, mycket.

Sjuuukt god pizza, men jädrar vad manfick jobba för att kunna äta med bara kniv och gaffel. Kändes onajs att sitta på resturangen och trycka pizza med händerna ;)
Har äntligen hittat min drömmössa. Ååh, mossgrönt är ju döhett när man har rött hår!

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Åhh vilka otroliga bilder. Jag försöker själv ta bilder i lite mörkare miljöer men det blir för det mesta bara suddigt. Very very nice.

Svar: Tackar :)
Det hjälper rätt mycket att både kamera och objektiv är ljuskänsliga, men man lär sig att hitta rätt inställningar för tex kvällsfoton, öva öva :)
Marie Krüger

2013-12-18 @ 14:55:53
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback