Julkapps-shopping och filmkväll

Idag har jag ändå hunnit rätt mycket, förutom utsläpp utav hästarna imorse. Åkte iväg till Farsta med Felix, shopping utav julklappar. Har köpt alla nu förutom till pappa och brorsorna. Haha dom lär få typ godis eller nått, jag kommer troligtvis inte få ngt av dom iaf! xP Pappas köper jag på måndag, vet redan vad jag ska köpa dock så är luuungt! 
 
Är nöjd med typ alla julklappar jag har köpt! Tycker verkligen om att köpa presenter till folk, att va kreativ osv. Men nja, har inte varit så kreativ nu denna jul, men ändå. Nöjd. 
 
Efter att vi var klara i farsta så var det dags för mig att hålla i Jul-filmkvällen på ridskolan. 8 barn kom iaf, och det var lite mysigt. Alla var kanske inte så inne i filmen o så, men ja. Med tanke på att det var min första aktivitet som fritidsledare så gick det ändå väldigt bra! :) 
 
Men nu, nu är det ändå dags för sängen! Imorgon hoppas jag på sovmorgon innan det bär av mot stallet, och seeeen så ska jag baka pepparkakshus med min pojkvän, mysa framför film och trycka ben&jerrys. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback