Hektiskt

Alltså ja, jag känner mig inte som världens bästa blogger.. Men bloggen andas fortfarande lite, inte helt död. Haha minut liv skulle kännas knäppt utan blogg, har liksom haft en sen.. ja sen typ 7an?!

Men det är mycket nu, för mycket för min stressade, slutkörda och inte helt friska kropp. Idag tex fick jag jobba över 1,5h för att göra ALLA helgens höpåsar.. Alltså det är typ 220kg hö!! Vilket är 48 höpåsar. Vanligt antal för mig att göra är 12.. Spyr på höpåsar nu!

Men nu äntligen ska jag hem, eller egentligen inte ens det utan till Tatzy, sen ridskolan och SEN hem!... Och packa.. Och jag är värdelös på att packa. *ångest*

Haha åh måste sluta klaga. Ska iaf fixa lite tidsinställda till er kära som ni kan ha som underhållning medans jag är borta och njuter av min semester i LONDON!!! :D
Inte ens alla påsar på bilden -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback