Födelsedagsfirande och mustaschmuggen

Idag fyller lillebror 18år, snorunge. Så det är släkt och tårta som gäller, och té i min fina mustaschmugg. Åh ja, den är ju bara för snygg! Är dock ovanligt osugen på tårta, men té är riktigt gott! Speciellt ur min fina mugg :) Hehe. 
 
Ska snart iväg till stallet, så snart som farmor och farfar har rullat hemmåt.. ååh alla tummar hålls just nu för att Tatzys knä ska vara bra! Och att ridhuset ska vara tomt, för då blir det att promenera där inne. Vågar inte ifall någon annan är där tror jag, då hon är damp! Eller så kanske om jag har med mig EN som jag känner, det vore nog det ultimata faktiskt. Sällskap men lugnt. För det är INTE lugnt när folk rider där, hejsansvejsan och galopp precis bakom en. Nej, inte ultimat när man har unghäst.
 
Wellwell, har lite planer för bloggen, får se hur det blir. Om det blir som jag känner nu så kommer absolut ingenting hända mer på den här bloggen efter nyår. Den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback