Det var enklare

Där fanns inte dom där måstena, vi gick runt i vårat tempo, gjorde det vi kände för. Verkligen bara gick runt, dit vi kände att vi ville gå. Inte bara stora gatorna, vi gick stickgatorna och gick in på dom caféen och resturanger vi tyckte såg mysiga ut. Ingen stress, ingen press.. bara jag och Felix. Jag och min kärlek. 
Vi hade det mysigaste hotellet, utsikt över Big Ben och London eye, helt sjukt vackert. Och det var så fräscht hotellet, skulle kunna bosätta mig där. Såg drottningens livgarden, när det var vaktbyte. Fotade såklart mycket mycket mycket. Ååh hade det så bra, himmelriket. Shoppade julklappar, gick runt på gatan och njöt av allt. Hade kul och var avslappnad. Var ute och gick från 12 på morgonen tills 9 på kvällen, kände mig lycklig.
 
Hemma fanns kaoset, tänkte inte på det alls. Trivdes i London, och att släppa allt jag haft i huvudet. Det fanns inte där. Skönt! Ska spara så jag kan fly landet snart igen med min kärlek, helst till Paris, det hade varit fint. Vill vara rik, så man kan resa oftare. Ta semester och andas ut, det behövs så mycket! 
 
Ska försöka fixa bilderna så snart som möjligt, så ska ni få se. Vi har haft det så fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback