Besvikelsen

Efter att inte ha ridit på typ 11 (?) dagar, vilket är extremt lång tid, så var jag ju extra hyperdyper taggad på hopplektion igår.. och att jag skulle rida Zetra var ju ett stooort plus!
Sen så gick allt åt *** när vi kom in i ridhuset. Vi visste redan att han tappad båda franskorna, men han brukar inte vara den känsliga, och det brukar funka ändå. Men nu i efterhand tror jag mer han har slitit av sig skorna, för han var så öm, tvekade i varenda steg och snubblade till ibland. Snutte ;(

Det kändes inte som någon ide att kuta in och fixa någon ny, men tanke på hur lerinpackade alla höstar är just nu.. Så jag får rida om någon annan dag. Riktigt tråkig! Men det är ju sånt som händer.

Jag får iaf rida idag, som tur är. Lär ju ha gått sönder annars! Bästa Malin skrev och frågade om jag ville rida fisLoppan, och det tackar jag inte nej till :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt bild!

Svar: Hehe ja, står och flörtar med grabbarna, blomma i mun! :P
Marie Krüger

2013-12-31 @ 14:55:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback