Vad händer?

Jag gick upp 8 imorse, trött såklart, men vaken! När Felix sen skulle åka så orkade jag knappt hålla upp ögonen, och väl ensam så somnade jag.. stenhårt. Sov i 2 timmar, fram tills nu. Helt sjukt. 
 
Nu är jag lite orolig att järnbristen är tillbaka, jag slutade ta järntabletterna för ett tag sen, då jag bara glömde bort dom helatiden. Nu börjar jag fundera på ifall det är dax att ta tag i det och fortsätta. Vill inte bli sån som sover bort hela dagarna.. igen.
 
Så nu ska jag verkligen hetsa igång dagen för vid 5 så måste jag vara påväg till ridskolan, Dressyrlektion idag (längtar!!) och ska till Exet innan dess. Wääh, avskyr det här! Ingenting vettigt kommer ju bli gjort här hemma betyder det, och jag som har min lista jag vill checka av.
 
KLANTIGT Marie. Klantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback