Lilla Alina

Nu har Sarah och hennes Tobias valt ut bilder från deras dotters dop. Det var en underbar upplevelse att få fota dop, och något jag planerar på att göra oftare! Jag skrattade så jag grät när vi skulle fota porträtten utomhus, Alina var inte riktigt med i leken, så jag hade 3 personer hoppandes och tjoandes bakom mig, för att få henne att le och skratta. Funkade bättre på mig än på henne! :) Men nu vet jag iaf, jag klarar av att jobba under sånna förhållanden också, med mycket som distraherar, och ändå leverera grymma bilder! Haha
 
Men här har ni mina favoriter, utav deras favoriter :) Åh alltså ögonen
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd

Klart jag förstår att du blir arg om nån skulle ha tagit en header du lagt ner tid och sen säga att man själv gjort den, skulle själv bli skogstokig för jag skulle aldrig göra nått sånt. Ber om ursäkt för att jag varit så otrevlig men det var inte speciellt kul att bli anklagad för att jag hade gjort en sån elak sak. Jag blev faktiskt stolt över mig själv när jag lyckades göra en liknande header haha, dock blev öronen jätte konstiga när jag försökte fixa dem. Jag har bytt header flera gånger sen jag flytta över bloggen till horseworld från blogg.se och när jag skrev inlägget hade jag inte din header. Jag tänkte inte på att ändra i texten när jag byte header för inlägget är kanske en månad gammal. Nu den senaste tiden har jag haft den header du har gjort men jag har aldrig skrivit NU att den är gjord av mig. Jag länkade till mitt gamla inlägg '' jag gör nu headers '' på facebook igår och då kan förstå att man tolkar det fel när jag har bytt header. Det har bara blivit ett missförstånd, lite svårt för dig att veta exakt allt utan att ha någon fakta. Om du kollar på inlägget så ser du att det är gammalt, 18 juli. Det kan du se på kommentarerna också, det går liksom inte att ändra datum på det om du skulle få för dig att jag skulle ljuga om en sån grej. Sry att jag var så otrevlig men blev själv arg/ledsen när du hoppa på mig när jag själv vet att jag har gjort en liknande header som jag var stolt över, sen skriver du ut på facebook och kastar mer skit, klart jag inte blir så glad då.. Men jag förstår det från din synvilkel också, om det nu hade varit så att jag hade kopierat och tagit äran för nått du gjort, men nu är fallet självklart inte så. Jag satt flera timmar/veckor framför photoshop och lärde mig massor , nu har jag gått kurser i design och lärt mig mer om photoshop så jag vet vad jag snackar om :p mycket kan hända på ett halvår ;)ha det bra.

2013-08-30 @ 14:53:43
URL: http://pageryd.se
Postat av: Trees, mamma i London

Jättefina bilder :) !!

Svar: Tack! :D
Marie Krüger

2013-09-02 @ 11:54:57
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback