*kreativ rubrik*

Nu är både jag och Doby nyduschade, jag ligger tvärs över Felix mage och snart ska vi äta. Ni vet, sån där nödvändig information :)

Nä men ah.. var så sjukt kul att komma tillbaka o rida för Lotta! Och nu kände jag verkligen hur det inte bara är Exet som utvecklats under sommaren, utan även jag! Min sits kändes bättre och ridningen mer uttänkt. Skönt!
Dock var det kanske inget bra pass, det hade sina stunder, men Z verkar ha fått något skumt för sig. Han har ju varit lite sån att han säger till när han inte vill jobba mer (arg) och stannar/backar/går åt sidan.. men det har jag snabbt kunnat parera, nu höll han på länge och slutade inte förrän jag sa till argt, då gick han framåt tillslut!
Men vissa stunder gick han väldigt fint :) älskar verkligen hans galopp!

Eh ja, ska hjälpa med maten nu, så bloggar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback