JobbsökarN

Världens tråkigaste planerade dag. Jag ligger i sängen, Felix sitter vid skrivbordet, båda med varsin dator. Jobbsökar-dag kan vi kalla det. Det segast är väll att få till cv/ personligt brev så det bara PAOOOW skriker att dom borde anställa en direkt. Vilket dom borde, jag menar.. kan man få någon bättre än mig? Haha (obs skämt)
Har tryckt lite chips för att hålla igång humöret, det var ju gott men ack så onyttigt.
 
Nää men seriöst nu då... 
Antingen har man för lite erfarenhet, fel utbildning, körkort krävs, för ung osv osv. Blä säger jag bara. Har lyckats hitta ett jobb att söka so far.. en bit på vägen iaf. Har dock ännu inte listat ut vad jag faktiskt vill jobba med, men  jag kan visserligen inte vara särskillt kräsen tror jag. Fast visst förtjänar man ett bra jobb trots att man är ganska desperat efter jobb?
 
Ahja, ikväll blir det stallet, min rygg har samarbetat lite idag så kan nog tom rida :) Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback