Hoppas jag var smart nu!

Skulle ha åkt till stallet för en stund sen egentligen.. men tänkte att jag skulle försöka vara smart iaf. För såhär liksom - hästarna tas in nån stund efter 4, och hur värt vore det ifall jag kommer till stallet vid 1, är klar kanske 3- halv 4 då. Känns oschysst att släppa ut honom så han bara får vara ute en stund då, ev låta honom gå in direkt.. när han kan få vara ute 1-2 timmar längre innan jag tar in honom.
Fast jag vet inte nu när jag tänker efter.. kanske vore skönt att få gå ut i hagen en stund efter ett svettigt dressyrpass. Iof får han mat dirr när vi är klara nu. Vet själv att jag uppskattar en stor bit mat efter ett träningspass! 
 
Hmm. Svårt det här! Hoppas det blir bra iaf :) Hur brukar ni göra ang det här? Efter passet dvs!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag rider aldrig före intaget om jag inte absolut måste. Vill att han ska få hela sin hagtid plus få röra på sig igen när jag rider. :) Det blir så många timmar för dem i boxen ändå på natten.

Svar: Jo, jag brukar vanligtvis rida på kvällen innan kvälls-maten, men måste nuförtiden anpassa efter när min bror kan passa valpen :) så annars hade det blivit direkt efter em-maten vilket jag inte alls tycker känns så bra ^^
Marie Krüger

2013-08-20 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback