Hej mardrömmarna

Har varit vaken lite för länge och är väldigt för trött. Drar mig för att lägga mig, vill typ verkligen inte sova!
Felix är hemma hos sig, varit med en polare som stannade över natten.. Vilket betyder för min del - sova själv. Uschuschusch, har blivit så mesig på den punkten, avskyr att sova själv. Vad hände med Marie som för ngt år sen krävde space när det kom till förhållanden? Poff borta :)
Tur att jag har vovven att krama på ifall jag blir desperat (han kramar ju dock inte tillbaka) haha

Men påriktigt, om mardrömmarna kommer, och jag inte har F att krypa nära. Dom nätterna är värst. Självklart är det dom nätterna som drömmarna är som värst. Så ni förstår varför jag inte vill sova?! Bleh :(

Och så är han bara typ 2km bort. Dumma fina underbara! #jobbigasteflickvännen #puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback