Fredag och helgen väntar på mig

Det är fredag, jag är dåsig med det stoppar inget. Jag ska städa klart badrummet och åka ut till två fina hästar. Längtar verkligen till stallet, ska dressyra på Exet och motionera Hedda, kommer bli gött! :) Åker dock inte ut förrän ikväll, med tanke på hur jag mår så kommer jag inte klara av värmen. Men det är mysigt i stallet på kvällen tycker jag!
 
Sen så hoppas jag på att få gosa ner mig med min Felix, längtar som satan efter honom!
 
I helgen blir det kul också, imorgon så blir det en heldag med F, ta tillvara på sommarens sista helg.. för sen blir det ju september, det är en höstmånad! Åååh imorgon, det måste vara superfint väder, hoppas verkligen på det :D Har även Exet hela helgen, bästa fina hästen! Ska se ifall jag kan få med någon ut på söndag som kan filma/fota, vore kul!
Hade pusskalas med Z igår, får lite dåligt samvete faktiskt, men han kommer alltid vara favoriten! Vill fortsätta rida honom i dressyren ibland även ifall jag trimmar in mig på en annan pålle. Vi har iaf varandra i hoppningen :) Älskade vackra häst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback