För vi är dom som aldrig ger upp

Haha jag kommer på mig själv att vilja skriva att Exet gick såhääär bra, exakt samma som jag skrivit dom senaste dressyrpassen. Men det ÄR ju så! Helt otroligt vad han utvecklas den där hästen, 16 år gammal.
 
Et riktigt roligt och givade dressyrpass, vi båda var helt slut efter, och så otroligt nöjda. Och så kul, idag galopperade vi ETT HELT varv på spåret, i VÄNSTERGALOPP!!!! Gaaah alltså ni förstår nog inte ens. Jag tror aldrig vi har klarat ett helt varv i den galoppen, utan hans fula slänggalopp-trav, där han tappar bort alla sina ben i überfart. Utan vanligtis galopperar vi på volten (som vi nu klarar nästan helt problemfritt)! Men idag gick det i helt kontrollerbar fart, och alla benen med sig. Lyckan alltså :)))
 
Så nu kämpar vi vidare, vi har ett mål vi ska klara den här hösten. Och vi SKA klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback