En såndär tråk/rolig dag

Idag blir det inte att åka ut till Exet alls, har för mycket att fixa hemma innan dressyrlektionen ikväll.. tror ni jag är traggad på den eller? Åååh hoppas jag får rida Calle!!
 
Men ja, halva dagen blir alltså bara tråkig med tråksysslor, städa badrummet, tvätta och lite sånt. Städa mitt rum skulle behövas.. dvs den lilla delen av rummet där Doby inte kan vara. Men seeeen, vid kl 5, så åker jag till Blåkulla med lite nervositet i magen. Längtar verkligen efter ett dressyrpass, oavsett vem jag hamnar på (dock finns det ju hästar som jag inte helt kommer överens med). Men ja, så det blir nog en halvt tråkig, och halvt rolig dag :)
 
Dags att sätta igång då.. men först - frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback