En lista

Jag är i grund och botten en kanska slapp person (tänkte skriva lat, men låter inge bra). Har ingenting emot att spendera en hel dag på sängen, knappandes på datorn. Det är rätt mysigt ändå, speciellt när man lägger till en kopp te och en äggmacka på det så är det klockers.
MEN - ibland kan jag vara en överdrivet hurtig person också, för jag har sånna dagar. Dagar då jag verkligen gör allt, allt och allt. För att få fram den sidan av mig brukar jag skriva en "To do"lista, eller som jag kallar det, min "Just f*cking do it!"lista. Och idag är inget undantag! 
 
Jag vet att det finns många som blir stressade av att ha en lång lista framför sig med saker att göra, själv blir jag motiverad, och ser det lite som en utmaning för mig själv. För alla måste väl ändå hålla med om den grymma känslan av att bocka av listan, en efter en. Och till sist - vara klar! 
Haha, och nä, det står inte på listan att jag måste duscha.. det gör jag ju iaf! Det var dock en liten Doby som kissade på sig i sömnen som nu luktar rätt illa och ska få sköljas av lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback