Drömmar och vardaglig pain

Inatt hittade jag min drömhäst, en stor mörkbrun kille utan tecken alls, med en kolsvart man. Han hade så låga ben att jag inte kunde komma upp om jag inte stod på bordet! Och shit vilken kropp, halsen och stegen! Det var verkligen min häst, stark men inte omöjlig, rätt ung.. och en vilja till tusen. Och han rörde sig så mjukt.

Kändes rätt segt att vakna från det! Drömde en massa annat innan, första gången jag vaknade också. Rätt så orelevanta grejer dock.. Tror jag?

Men ja, nu ligger jag i sängen och mobilbloggar. Doby ligger nedanför och sover, efter sin frukost blir han lika morgontrött som jag! Skönt :) jag tänker nog stanna i sängen så mkt som möjligt. Min visdomstand värker extremt, och halsen pga det (tror jag).. Lite i örat också. Är ingen tandexpert, men tror jag måste åka till en av mina största fobier.. Tandläkaren!

Doby är så himla duktig på natten förresten! Läste nånstans att valpar kissar varannan timme på nätterna? Doby håller sig i minst 3 timmar medan han sover, väcker mig genom att ställa sig på sängkanten med framtassarna och då går vi ut en snabbis. Sen in och sova igen!
Så eftersom jag lägger mig 12, så blir set typ att man går upp 1ggn på natten, och sen på morgonen precis innan hans frukost. Min lilla bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback