Back to business

Jag vet inte om bloggen har saknat mig, men jag har saknat bloggen. Har dock inte haft varken inspiration eller energi att lägga ner på den nu över helgen, vilket märks genom det eko som har existerat här. 
 
Men idag är det måndag, nya tag osvosv. Känner dock inte så starkt för det. Idag är lite en sån dag då man bara vill ligga tvärs över sängen, äta någonting man vanligtvis inte vill äta, tex jordnötssmörs-macka.. och inte göra mycket alls. Alt sova. Och klaga över monstervärken man har i ryggen och ens uppblåsta mage. Någon tjej som känner igen sig?
 
Tyvärr är det ju så att det alternativet inte finns, att inte göra något dvs. Måste ju åka ut till Exet och rida innan hopplektionen ikv, så ah. Borta snabba på lite med latandet och röra mig dit om sisådär en timme. Wääh. 
 
Haha gnälliga jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback