semifinals trim på tanten

Idag var det dressyrträning som gällde, och det var Mistel som jag stod uppskriven på. På onsdag är det dags för semifinal på hemmaplan i sthlmscupen, och idag var det dags att trimma lite. Tyckte det gick bra, fick tänka till mycket och anstränga mig :) Var mycket fram på långsidan och tillbaka i hörnen, i alla gångarter. I galoppen var jag verkligen tvungen att fokusera, först så får hon inte skjuta ut rumpan på raksträckan när jag trycker tillbaka, sen så måste jag komma ihåg sitsen i hörnet, korta på ytter och få henne i uppförsbacke.. allt samtidigt!
Men jag är nöjd :)
 
På söndag är det klubbdressyr, ser det som träning. Monica dömmer, så då får vi se vad jag måste öva mer på. På tisdag rider jag henne i dressyrgruppen där, trimma som attans och verkligen hitta lösning på dom största problemen och på onsdag så köttar vi semifinal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback