Sånt som ska fixas

Vet inte hur jag kan vara såhär trött, sitter i soffan, invirad i en filt.. gör ingen nytta alls. Men såhär är det; Mina tävlingskläder måste tvättas, kavajen strykas och jag måste få mat i magen (grinig och bits). MEN JAG ORKAR INTE. Någon som vill leka slav?
 
Hehe nä inte så, men måste ta tag i allt så jag kan slänga mig i sängen sen. Otroligt skönt dock att jag inte måste gå upp tidigt imorgon, då det är en em-tävling. Sjuuukt behagligt, då jag kan knoppa, putsa och fixa honom så extremt tjusigt utan att stressa imorgon :) Lär vara i stallet 11, och klassen startar inte förrän 3. Chill! 
 
Någon som ska till oss på blåkulla i helgen? Häst/ponny? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback