Sämst!

Är bara så arg och irriterad på mig själv, varför ska det vara så jäkla svårt att bara rida klokt? Sluta tveka så jäkla mycket och bara rida. Jag förstår inte!
 
Är så jäkla missnöjd med dagens lektion, men bara på mig själv. Hästen kan ju inte rå för att ryttaren är sämst liksom. Fick våra första stopp på hinder på jättelänge... jag förstår inte varför självförtroendet sjunker ner till fotknölarna sådär. Det blir helt svart och jag vet inte hur man rider. Känner inte hur vi kommer, nära eller långt ifrån. Känner inte vad jag måste göra, inte göra eller nått. Vet seriöst inte! 
 
Stackars Z som måste springa runt med mig där uppe på ryggen. En ofokuserad klantig fegis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback