Så sjukt stolt

Tidigare idag red jag ut med Jackie på Nikita, CL på Exet och själv red jag på Hedda.. var så sjukt kul att se Exet under en annan ryttare, har inte gjort det på typ ett år. Han är såååå fin, börjar verkligen se ut som en häst igen! Sjukt kul :) Tror CL tkt han kändes trevlig också, och hoppas hon inte ljög när hon sa att han såg fin ut sen när jag galopperade honom lite på volten :P hehe..
Blev så stolt så jag nästan sprack av glädje!!
Hedda var iaf jobbig på uteritten, men hon kan tydligen vara så. Red lite på volten sen för att sluta med bra känsla, och där gick det riktigt bra :) Mot sluten av passen börjar hon närma sig mer och mer någon slags övertramp i skritten. Härligt! 
 
Hopplektion på Zetra var det ju också nu på kvällen, upphöjda bommar och lydnadsövning. Gick riktigt bra, revanch efter förra veckan. Han lyssnade bra, sprang inte på och hängde med i svängarna. Trevligt trevligt! Det var bara bommen där mn bytte galopp över som var strul, jag red dålig väg och vi kom fel båda gångerna. Nöjd iaf!!
<3

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

ha en bra dag ;D

2013-04-30 @ 10:12:23
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback