Lyckligast

Alltså kan fredag bli mycket bättre ens?
 
Börjar med att jag får skjuts från bussen till Ekeby, slapp gå, asskönt! Väl i stallet så är Exets box redan mockad, som tack för att jag mockade åt Malin igår. Så det var bara direkt på att rida Exet. Några varv på rundbanan, på en superfin häst. Kändes riktigt bra faktiskt :D
Efter det så provred jag (skrittade bara) en häst som jag troligtvis ska hjälpa till o sätta igång, eftersom hästen har stått i 3 månader. Skitkul, kan kalla det ett projekt nästan.. men kan berätta mer om det på söndag! Sen städade jag skåpet, och fick skjuts tillbaka till vh, slapp gå + slapp åka buss. Underbart! 
 
Möttes dock av en grå Zetra på Blåkulla, men med lite slit var det borta och det var dags för hoppkurs. Tyckte det gick ganska bra ändå, är inte 100% nöjd, men ändå ett godkänt pass :) Kom inte åt honom så som jag brukar, så han var väl lite stel och bråkig stundtals. 
 
Nu har jag färgat håret, käkat hemmagjord phadthai och... SNACKAT MED FELIX PÅ SKYPE!! Alltså shit vad jag har saknat hans röst, svårt att erkänna såhär.. men jag var nära på att börja gråta. Åååh världens finaste, vad jag saknar honom! <3 Hemskt var det att lägga på när det var dags att skölja ur hårfärgen :(
 
Och på allt det där ska jag nu/snart in till stan för att träffa min underbart fina kåmpis Felinda. Seriöst, kan en fredag bli bättre än så? Svårt o toppa! 
 
GLAD MARIE! :D
Hans halsband<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback