Jag vill därför kan jag

Stod precis i mitt rum och drog på mig gymkläderna, slängde en snabb blick i spegeln och insåg en sak.. för typ första gången på riktigt länge är jag ganska nöjd med min kropp. Jag har alltid varit den tjejen som står och ser fel, så fort jag stått framför spegeln. Jag har hatat mig själv för att jag letat fel, men inte kunnat låta bli. 
 
Skillnaden sen jag började gymma är kanske inte radikala, men jag ser och känner mig mer fitt, och jag är så stolt över mig själv! Jag kämpar verkligen med att inte stoppa i mig skit nu, röra mig ordentligt.. för att verkligen kunna titta mig själv i spegeln och stolt tänka, fan vilken fitt brud! 
 
Jag är långt ifrån, men jag är närmre nu än vad jag var för 2 månader sen. Aldrig har jag tagit tag i det här, ofta haft tanken "borde nog gymma" i huvudet. Idag drar jag till gymmet med ett leende, "Fan va grym jag är som kämpar påriktigt!". 
 
Sån grym kännsla! Det bästa som finns måste vara att finna motivation och inspiration i sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback