En bättre fredag

Gårkvällen vände och jag blev på bra humör igen, sådär som det ska vara. Fina vänner och glatt humör, gosgosgos. Körde lite spel o sånt, lite gnuggis-tatueringar..haha riktigt kul!
 
Nu ska jag göra mig i ordning, fixa och dona, packa väskan. Idag kommer Knattis ut till Ekeby och fotar mig o Exet, så en vårig design kommer kanske upp här snart ifall det blir några bra bilder :) Det är ju så galet bra väder, inget bra fotoväder men njuter utav solen iaf! :)
 
Sen efter att hon fotat så ska jag iaf rida Hedda och Exet.. eller så får X longeras i corallen. Får se hur jag gör :) Iaf, kommer bli en mysig lördag i stallet! Film från igår kommer upp snart.
Hade en naken man i mitt glas, fin va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback