Dör typ

För första gången på 3,5 veckor fick jag idag SE Felix.. och ja jag blir helt fjompig o så, men shit vad jag saknar han! Vill kyssa människan som skapade skypes fötter (hatar fötter), så glad är jag för att skype finns! Satt här och log o rodnade som en liten skolflicka. Pinsamt nästan! 
Men det är lika jobbigt som alltid att lägga på, i närheten av omöjligt! Vill ha hem min Felix nununu!!! Får försöka överleva några veckor till dock.

Börjar däremot bli dags för mig o sätta igång här, dra till stallet, rida Hedds och Exet, sen försöka ta mig till gymmet. Ett seriöst pass idag! heh.. 

Bästa Felix<3 Värt att min skype har fått för sig att vara på danska dock.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback