Dom andra två

Förutom dressyrlektionen så var jag ju även på Ekeby tidigare. Red Hedds på volten i ca 40 min, skritt o trav. Hon skötte sig väldigt fint idag, var mycket lugnare i traven än sist, lite stadigare :) I skritten var hon dock trippig med bakbenen, red över 2 markbommar för att hon skulle kliva på mer, och då gick det ganska bra ändå. Kämpar på för att hon ska slappna av och trampa på med bakbenen mer! 
 
Exet fick gå i rundcorallen, och som tidigare sagt så fick jag ju jaga runt honom lite. Haha travaren som inte ville trava! Mupphäst ^^ Men det gick bättre efter ett tag, det är som att han typ inte riktigt förstår varför han ska trava när jag står på marken. Vet inte riktigt hur han tänker dock.. om han ens gör det dvs ;) hehe
 
Innan det var jag på gymmet o köttade lite, fixade så att jag ska få ett nytt tränings-schema.. förhoppningsvis blir det bra så jag får lite ny motivation!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback